מכירה שלושה חדרי שינה, Karlovy Vary, Karlovy Vary Region, הרפובליקה הצ'כית, Mattoniho nábřeží 694/50, Karlovy Vary - Drahovice

מכירה - Cod. 43263

  • טיפולוגיה: שלושה חדרי שינה
  • אזור: 81 m²
  • חדרים: 3
  • רצפה: 5

בלעדי עבורכם, דירה נחמדה בפריסה של 3+KK, ממוקמת בקומה ה-5 מעל הקרקע של המתחם המודרני "Residence Mattoního Nábřeží" עם מעלית, במיקום שקט. הבניין הושלם בשנת 2021.

שטחה הכולל של הדירה 81 מ"ר והיא במצב מושלם. הדירה מרוהטת לחלוטין והחומרים בהם נעשה שימוש הינם באיכות הגבוהה ביותר. החלונות עשויים פלסטיק ובדירה רצפות למינציה. הדירה מכוונת לדרום מערב ומוארת מאוד ושטופה שמש. הדירה מורכבת מחדר כניסה, סלון עם מטבחון, 2 חדרי שינה, חדר רחצה ושירותים. יש יציאה למרפסת מהסלון ומאחד מחדרי השינה.

לרשות דיירי המתחם בבניין עומד בית עגלה.

ניתן לרכוש חניה בחצר הבניין.

Residence Mattoního Nábřeží הוא פרויקט מודרני עם 99 דירות חדשות עם נגישות מצוינת הן למרכז קרלובי וארי והן לטבע שמסביב, הן באופניים והן ברגל. אישור השלב השני, בו נמצאת הדירה המוצעת, התקיים בשנת 2021.

אספקת החום מובטחת על ידי חימום מרחוק.
המיקום האסטרטגי מבטיח חיבורים נוחים לעבודה, לבתי ספר, חנויות, מוסדות תרבות ולמרכז הסמוך. משפחות עם ילדים יקבלו בברכה את הרשת הצפופה ביותר של גני ילדים ובתי ספר במקום זה. הטבע מסביב לעיר נגיש בקלות הן באופניים והן ברגל.

הדירה המוצעת היא בחירה מצוינת למי שמחפש מגורים מודרניים במיקום שקט עם גישה מצוינת לעיר ולטבע. אנו ממליצים על סיור, אל תהססו לפנות אלינו.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB