מכירה וילה, Теплице, Ústí nad Labem Region , הרפובליקה הצ'כית, Karla Čapka 3

מכירה - Cod. 39476

  • טיפולוגיה: וילה
  • אזור: 870 m²
  • חדרים: 14
  • רצפה: 3

גברתי / אדוני היקרה

אני כותב לך בשם חברת הנדל"ן Elvo Property a.s.
הנושא שאני אתקשר איתך הוא שלפני כמה שבועות קיבלתי וילה היסטורית מדהימה למכירה בעיירת הספא התרמית טפליצה, צ'כיה.

אשמח באמת אם תשתף את הקישור והמידע שהוזכרו בין עמיתיך או אנשים שאתה עשוי להציע להם להתעניין. אולי יכולה להיות אפשרות למצוא קשר לקונה. כמובן, במקרה של מכירת הנכס באמצעות איש הקשר שלך, אנו מציעים פיצוי כספי.

הקישור - וילה טפליצה

ידיעות פירוט:

וילה מייצגת מסוף המאה ה -19 שנמצאת במחוז היוקרתי טפליצה, היא יצירתו של אחד האדריכלים הגרמניים המובילים באותה תקופה, הרמן רודולף. השחזור היקר שעבר הבית בשנת 2017 אפשר להצטיין באלמנטים של סמליות ודקדנס מתקופת ההתפשטות הגדולה ביותר של ארט נובו.
 
הווילה בשטח רצפה של 870 מ"ר והיא כוללת 14 חדרים, 4 חדרי אמבטיה עם חימום תת רצפתי, 6 שירותים נפרדים ומרתף גדול מספיק. בקומה הראשונה יש אולם כניסה, ארבעה חדרים וחדר מנוחה נפרד עם סאונה, דלפק עיסוי, מטבח וחדר אמבטיה. הבית כולו נשלט על ידי גרם מדרגות אלון עם מעקה ברזל יצוק מקורי. במרכז גרם המדרגות נמצא נברשת קריסטל באורך שבעה וחצי מטר. חדר ייחודי בקומה הראשונה הוא אולם נשפים עם קמין שיש איטלקי, ואז יש טרקלין הרפיה, מטבח גדול עם פינת אוכל, חדר שינה עם חדר הלבשה פרטי ושירותים, ובנפרד חדר אמבטיה לאורחים. מיזוג אוויר מותקן בקומת הגג המורכבת מחמישה חדרים ושני חדרי אמבטיה. יש מרפסות עץ, שחלקן מחברות חדרים בודדים.

שמירה על אופי הווילה הייתה בראש סדר העדיפויות במהלך שיפוץ גדול בשנת 2002, כאשר גג צפחה, חזית ותקרות קורות חדשות הוחלפו בבטון מזוין. פנים הבית התחדש באיכות גבוהה במהלך 2017. בנוסף לטפטים איטלקיים, חלק מהחדרים מתהדרים בקירות טיח ונציאני.
יש פסנתר בן 120 שנה באחד החדרים התחתונים המיובאים מווינה. זו העיר שממנה גם נברשת אוריון מגיעה. ריהוט Simex מסיבי הובא מרומניה. יש אזעקה בבית וכל החלקה מפוקחת על ידי מערכת מצלמות. על החלקה יש מוסך מחומם בן שתי קומות לשתי מכוניות.
 
העיירה טפליצה ידועה בעיקר כמקום ספא חשוב, הנמצא 15 ק"מ מערבית לאוסטי נאד לאבאם ו -74 ק"מ מעיר הבירה פראג, באגן שבין הרי המרכז הבוהמיים להרי האור. האזכור הראשון ששרד את המעיינות התרמיים הוא משנת 762, אך אזכור העיירה משנת 1057.
 
רכישת הווילה אפשרית גם בצורה של רכישת נתח עסקי.
וידאו: youtube.com/watch?v=SKa9SiS8pRs&feature=youtu.be

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB