מכירה בניין דירות, Hradec Kralove, Hradec Králové Region, הרפובליקה הצ'כית, Skalice

מכירה - Cod. 43209

  • טיפולוגיה: בניין דירות
  • אזור: 1192 m²
  • חדרים: 6+1
  • רצפה: 2

מחפשים הזדמנות השקעה מעניינת? האם אתה רוצה לחיות בטבע ובו זמנית בסביבה הקרובה של Hradec Králové? במיוחד בשבילכם יש לי כרגע בית משפחה מאוד מעניין עם בריכה ועוד בניין עם הרבה יישומים שונים.

בית משפחה של כ-190 מ"ר 6+kk עם גינה מטופחת מלאת ירק של 1152 מ"ר וחפץ נוסף של 80 מ"ר, המשמש כיום כמוסך עם חממה, מציע לבעלי העתיד שימוש רב-תכליתי. הבית המרכזי יכול לשמש כבית רב משפחתי או כבית עסק. את הבית השני ניתן בקלות להפוך לבית מן המניין עם אפשרות השכרה או שימוש להורים או כמטה חברה למשל. את הגינה הגדולה ניתן לחלק בקלות בין שני בתים ויש לה שתי מגרשים נפרדים.

הבית מוכן מיד לכניסה ללא צורך בהשקעות נוספות. מיקומו המצוין של הכפר מבטיח קישורי תחבורה טובים ל-Hradec Králové (8 ק"מ), יש חיבור ישיר לאוטובוס ל-HK.

הבית בעל עלויות מגורים נמוכות מהמקובל בגודל זה ובזכות אפשרות לחימום נוסף עם עצים עם פיזור חום לחדרים אחרים, מציע גם נוחות של מגורים מודרניים, שכן בסלון עם מטבח וחדר רחצה יש גם חימום תת רצפתי . הבאר המשמשת להשקיה חוסכת במים וגם הניקוז מהבית נכנס פנימה, כך שאתם הכי ידידותיים לסביבה שאפשר. האגם עם חדקנים משמש הן לשחייה והן כמאגר של 60 מ"ק מים במהלך בצורת ממושכת.

אם שטח אדמה כה גדול לא מספיק לכם, ישנה אפשרות לשכור עוד 600 מ"ר קרקע עירונית ב-600 CZK לשנה, שם יש חממה ומגרש משחקים לילדים.

אם אתה מעוניין בהצעה זו ותרצה סיור או מידע נוסף, אנא אל תהסס לפנות אלי. ברצוני להציג בפניכם את אפשרות המימון הזולה ביותר כיום.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB