מכירה בית, Velen, Prague, הרפובליקה הצ'כית, Velen

מכירה - Cod. 40840

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 175 m²
  • חדרים: 5
  • רצפה: 1
  • תנאי בנייה: New building

בית בונגלו אקסקלוסיבי הממוקם רק 17 ק"מ מכיכר ואצלב.
המגרש שטוח, מגודר, כך שהפרטיות מובטחת. הפריסה הפנימית של 5+ kk מציעה חדרים מוארים ומרווחים, בהם ישנם 4 חדרי שינה (25,16,12 ו- 12 מ"ר), חדר הלבשה מאובזר בריהוט, סלון המחובר למטבח מרוהט של 50 מ"ר, 2 חדרי רחצה של 16 ו -6 מ"ר, 2 שירותים נפרדים, אולם גדול, ליד המטבח יש מחסן, חדר. בחזית הבית יש מספיק מקום חניה לעוד 3 מכוניות.
הבית מצויד במערכת התאוששות אוויר, משאבת חום, רצפות מחוממות, שליטה נבונה של מה שנקרא "הבית החכם", בריכת שחייה המחוממת ל -30 C, תאורת לד, מכשירי מטבח, השקיית גינה אוטומטית ואינטליגנטית תריסים בחוץ. לבית יש חיבור לאינטרנט בכל חדר, כולל Wi-Fi, הפצת טלוויזיה ולוויין, כבלי שמע עם רמקולים בסלון ובחדר הרחצה, במוסך לשתי מכוניות ישנם 2 שקעים להטענת מכונית חשמלית.
ניתן להפוך את הסלון באופן מיידי למרכז מולטימדיה או לחבר אותו לגינה עם גישה ישירה לבריכה. הבריכה מוקפת בגן מטופח עם עצים אקזוטיים בוגרים כמו דקלים עמידים בפני כפור, עצי בננה, יוקה או במבוק. זה גורם לך להרגיש כאילו אתה בחופשה. חדר הרחצה היוקרתי המפואר בשטח 16 מ"ר כולל אינפרא-סאונה, אמבטיה עומדת, חדר מקלחת גדול, והקירות מעוטרים בטיח ונציאני ואבן אמיתית.
על המגרש יש באר עם עומק של 30 מ ', בור מים בגשם 7 מ' להשקיה אוטומטית. מים מהבאר יכולים לשמש גם לשטיפה לשירותים, וגם לחידוש הבור או הבריכה.
הבניין הוא לבנים, כולל מחיצות, מבודד בפוליסטירן 20 ס"מ, אריחי בטון, חלונות עם זיגוג משולש, דלתות ללא מסגרת, הרצפה היא אריחים איטלקיים בעיקר וב -3 חדרי שינה למינציה איכותית 8 מ"מ.
מקום זה מתאים גם למשפחות עם ילדים. במרחק של 200 מ 'מהבית יש בית ספר יסודי חדש, גן ילדים. האזור מציע הזדמנויות רבות למסלולי בילוי-רכיבה פעילים, לולים, כדורגל, טניס וכו '. אוטובוס מספר 37 מאפשר לך להגיע לתחנת המטרו.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


Caldor
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB