מכירה בית חוה, Josefov u Hodonina, South Moravian Region, הרפובליקה הצ'כית, Josefov

מכירה - Cod. 33971

  • טיפולוגיה: בית חוה
  • אזור: 36 m²
  • חדרים: 1 + attic
  • רצפה: 2

אנו מציעים למכירה מרתף יין עם כרם בכפר קטן בשם Josefov, ליד העיירה Hodonin, צ'כיה. האזור ידוע בשם Podluží והוא מפורסם היין שלה מסורות פולקלור. היא נהנית מהאקלים החם של החלק הדרום-מזרחי של צ'כיה, ליד הגבולות הסלובקיים והאוסטריים ואזורי היין שלהם.

ב יוספוב, במרתפים היין ביותר נמצאים בכרמים רק 15 דקות הליכה מהכפר. זהו מקום יפה ורומנטי של שלווה בשכונה של מרתף היין של הכפר Nechory, יעד תיירותי פופולרי יין. אתה יכול ליהנות יותר שקט מקום פרטי עם כל היתרונות של תרבות תוססת התרחשות במרחק הליכה ברגל או רק נסיעה קצרה משם, כמו גם את חגיגות הכפר המסורתי, במיוחד 'Hody' עם תחפושות פולקלור צבעוני ומוסיקה ו ' Vinný košt '(טעימות יין). יש הרבה מה לעשות ולראות באזור, החל באתר הארכיאולוגי החשוב Mikulčice רק 15 דקות נסיעה משם באתר אונסק"ו Lednicko-Valtický במרחק 30 דקות, בין רבים אחרים. יש יערות 5 דקות הליכה אשר מפריד שני כפרי מייצר יין, Josefov ו Starý Podvorov. זהו מיקום אידיאלי עבור רכיבה על אופניים ונדודים מכפר לכפר בין הכרמים והשדות בנוף שטוף השמש ומעט חום.

מבנה מרתף היין מורכב ממרתף היין עצמו בטמפרטורה קבועה של 12 מעלות צלזיוס. בקומת הקרקע, יש את "בית העיתונות" או את אזור העבודה שבו הענבים נלחצים בדרך כלל וממשיכים לתסיסה. יש גם חדר סמוך לנוח ושמחה עם יין ובני משפחה או חברים. זהו חדר פשוט עם שולחן ארוך שני ספסלים אשר מתאים 6-8 אנשים בהתאם לצרכים הנוחות שלך. יש לה דוד חימום מסורתי החדש מותקן בשנת 2010 מה שהופך את החדר נחמד וטעים על ערבים קריר או ימי החורף הקרים. למלון יש חיבור למתקנים ציבוריים של חשמל ומים. המים באיכות טובה מאוד ובשיעור מוזל. הבניין שופץ באופן חלקי בשנת 2010 ונבנה חדר רחצה חדש. יש ריצוף מודרני מודרני אבן ריצוף וקירות, פינת מקלחת מרווחת ושירותים אקולוגיים מעוצב בשוודיה. אין חיבור ביוב, אולם המקלחת יש מערכת חכמה של חלוקת מים ישירות לתוך האדמה לאחר חול חולף סינון. עם זאת, רק מוצרים ידידותיים לסביבה יש להשתמש כדי לשמור על איכות מים גבוהה הקרקע האכלה הענבים שלך. אם מוצרים אקולוגיים משמשים, הכיור לשפוך את המים יכול להיות שפכו ישירות לתוך האדמה ביטול הצורך חיבור ביוב מערכת או ביוב טנק (ניתן לבנות). בבניין יש 36 m2 בתוספת ישנם 275 m2 של הקרקע הסובבת רשום כמו מרעה קבוע.

מאחורי הבניין יש כרם (734 M2) בסוף תוחלת החיים שלו. בארץ יש כל יצרנית יין מבקש: איכות הקרקע ומיקום אשר מגן על הגפנים מפני הכפור בעוד כרמים אחרים בשכונה עלולים לסבול נזק. מדרון קל אמבטיות הגפנים בשמש נותן נוף יפה על הכרמים שמסביב. הבעלים החדש ייהנה מהבחירה של הזנים האהובים עליו לשתול במקום הצמחים הקיימים. הקרקע רשומה כרם אך ניתן לשתול לחלופין כמטע או משמש למטרות אחרות (לא רשום לפיתוח דיור).

הנכס הוא אידיאלי עבור rennovation נוספת, עם עליית גג מרווח מוכן להיות חדר שינה גדול בחלל פתוח או כמה חדרי שינה קטנים יותר. זהו מקום מושלם לבוא ולבלות את החגים או בסופי שבוע, והוא יכול לשמש גם לתיירות.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB