מכירה עסק, Prague, Prague, הרפובליקה הצ'כית, Praha 6

מכירה - Cod. 30964

  • טיפולוגיה: עסק
  • אזור: 470 m²
  • חדרים: 10
  • רצפה: 3

רכוש פרטי, ללא מתווכים.
מגורים בן 3 קומות מדהימות עם גינה, שתי מרפסות, מערת אבן חול ונוף פנורמי ייחודי של פראג מוצגים למכירה. הבית ממוקם באזור שקט של Streshovice (Střešovice) עם נגישות תחבורה מעולה במרחק שתי דקות מבית ספר בינלאומי יוקרתי. הווילה היא מושלמת עבור המגורים משפחה גדולה או עבור המטה של ​​החברה.
הווילה נבנתה בשנת 2012, מורכבת משני בניינים מופרדים על ידי גן מטופח לחלוטין. השטח הכולל של השטח הוא 470 מ"ר. בקומת הקרקע של הבניין הראשי יש משרד עם מערכות אבטחה ווידאו של הבית כולו, חדר דודים, חדר שירות, ושירותים. חדר מרווח של 25,6 מ"ר ממוקמת בקומה הראשונה, אשר ניתן להשתמש בהם עבור העסק (במשרדי החברה, גלריה לאמנות, וכו ') או יכול להיות מצויד עבור חדר כושר בבית או בקולנוע. הקומה השנייה היא נכבשה על ידי דירות מודרניות עם מטבח, סלון גדול, שני חדרי שינה, וחדר אמבטיה עם שירותים נפרדים.
הכניסה לבית השני מובילה thorugh בגינה עם האזור להירגע. בקומת הקרקע יש דירה קטנה ונעה עם מטבח, מרתף יין מערת חול impressios מצוידת אור וספסלים חומם במשך 16 אורחים. בקומה הראשונה יש חדר שינה אחד בדירה עם כל הפינוקים. על הגג יש שתי מרפסות מקסימות עם ברביקיו ופינת ישיבה עם גישת backyaurd ונוף ייחודי של פראג המקסימה.
מחיר על פי בקשה.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB