מכירה שלושה חדרי שינה, Karlovy Vary, Karlovy Vary Region, הרפובליקה הצ'כית, Ondřejská 42, Karlovy Vary

מכירה - Cod. 24234

  • טיפולוגיה: שלושה חדרי שינה
  • אזור: 64 m²
  • חדרים: 3
  • רצפה: 0

מכירות דירת שטופת שמש 3 + 1/64 m2 / רכוש אישי / במרכז ספא קרלובי וארי עם נוף מדהים של המרכז ההיסטורי של עיירת הספא וציוני הדרך שלו בסמוך למעיינות החמות, שתי אכסדרות, מוצרט פרק ושבילי הליכה ליערות הספא.

דירת שני חדרים ב1.NP מבנה ארט נובו במצב מקורי ודורשת הסדר פריסת rekonstrukci.Jeho, לעומת זאת, מאפשר התאמה לכל ברוח הסטנדרטים המודרניים של חיים.

הדירה כוללת אולם מרווח מרכזי, שלוש חדרי שינה, מטבח ושירותים נפרדים. בכל החדרים יש גישה ישירה מהאולם, שני חדרים סמוכים, אפשר ליצור מרחב מחיה גדולה. האורינטציה של הסלון העיקרי היא לכיוון דרום מערב משקיף על הספא, מטבח החלון וחדרים אחרים פונים מזרחה, בחצר שקטה. בדירה יש תקרות גבוהות, דלתות coffered צדודית מקוריות וחלונות עץ. רצפות עץ (בחלקו פרקט באיכות עץ אלון) ו( רצפת פסיפס השתמר בלובי) קרמיקה. חימום למגורים הוא גז מקומי (WAW גוף), הקארמה של גז לחימום מים.

דירה בבניין עם שמו ההיסטורי "König von Italien," שבו לשמור על אלמנטים רבים מלאכה יפה, במצב טוב, תקן ונקי פנים ועובר שיפוץ הדרגתי, התכנית היא לתקן את החזית בסגנון ארט נובו בעל ערך. בבית יש קהילה מתפקדת היטב של בעלים ויחסי שכנות חלקות. חניה פרטית שבמורות חניות זמינות ישירות מחוץ לבית.

עלות התפעול של הדירה היא כ 3.500 CZK / חודש, של סכום תשלומים למימון תיקונים ושירותים קהילתיים קרן 1.200 CZK / חודש ולקדם את הגז וחשמל סביב 2.300 CZK / חודש. בהתאם לצריכה.

מתקנים אזרחיים במטווח, תחנת אוטובוס 150 מ 'מהבית.

מקום נחמד מאוד לעניין רכוש בבית או בהשקעה באזור הספא עם פוטנציאל טוב להערכת עתיד.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB