מכירה בית, Litoboř, Východní Čechy, הרפובליקה הצ'כית, Litoboř 88

מכירה - Cod. 31755

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 1477 m²
  • חדרים: 5
  • רצפה: 2

אנו מציעים למכירה בית יפה עם אפשרות של מגורים קבועים בכפר Litoboř, אזור Východočeský, מחוז Náchod, ליד סבתא valleyfew ק"מ away.It ממוקם באזור שקט, קרוב לטבע.
הנכס ממוקם בחלק שקט של הכפר וניתן להגיע אליו באמצעות כביש אספלט עירוני. הוא מאובטח על ידי שער הזזה אוטומטי שמאחוריו שני מגרשי חניה.
העלילה שטוחה, מגודרת ושטחה הוא 1477m2 מתוכם החלק הבנוי הוא כ -240 מ"ר. אוריינטציה של SW ו- SE מן SE, הוא גובל על ידי הנחל הסמוך. המבנה מתוחזק ומשוחזר באופן רציף (2016), למעט תחזוקה רגילה, הוא אינו דורש השקעה משמעותית. הבניין מורכב משתי קומות
 בקומה הראשונה מטבח לבנים חדש עם כל מכשירי חשמל, מחסן, חדר אמבטיה עם שירותים. יתר על כן, יש אולם מרווח וארון נוסף. הוא נשלט על ידי סלון מרווח עם אח רעפים. בקומה השנייה תמצאו חדר מקושר ושני חדרי שינה נפרדים, שניהם מבודדים היטב ופאנלים מעץ. הבניין מחומם על ידי שילוב של הכנס אח, מובנית מוסיף גלולה וחשמל. הבית שופץ בשנת 2016.
חימום הם בקצב מוזל. החשמל 240 / 400V חיווט נחושת, מים ותברואה הם כל חדש פלסטיק. שתייה אספקת מים מסופק מן החיבור לעיר הנכס מצויד בקידוח עמוק 24m עמוק עם משאבה. המבנה הראשי כולל גם אסם גדול וסככת אחסון צמודה.
המרפסת החיצונית משולבת בבית כך שהוא מכוסה לחלוטין, המאפשר ליהנות זמן בחוץ אפילו במזג אוויר פחות נוח. אפשר להביט בגינה דרך חלון מקושת בבריכה מקורה של 4.5 x 3 x 1.5 מ 'אשר מחומם על ידי משאבת חום. במרחק הליכה הם יערות, נוף של סבתא ועוד רבים אחרים אפשרויות תיירות מושך נגיש ברגל או באופניים.
כ -10 ק"מ מן הנכס הוא המאגר Rozkoš ו 15 ק"מ לכיוון פולין, Kudowa Zdroj.

במקרה של עניין, יש לנו עוד תמונות להצגה.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB